sâmbătă, 23 martie 2013

Challenge 10 : Green Nails

If it is like spring never came, this post will bring a little color and happines in the blogosfer and hopefully in your souls. The predominant color today is green, the natures color, a cheerful and full of life color. Because I noticed that I have a lot of green nail polishes, I did not managed to use them all, I decided to prepare for this challenge and how did I think doing that...well all the manicures I wore this week must contain green. I must admitt that this color inspired more than I imagined. the manicures I made are not complicated, but I like them and I hope you like them too.
 
Dacă primăvara tot nu se arată, această postare o să aducă puțină culoare si veselie în mediul online și sper și în sufletul vostru. Astăzi culoarea predominantă e verde, culoarea naturii, o culoare veselă și plină de viață. Pentru că am observat că am multe oje verzi, nu am reușit să le folosesc pe toate, am decis să mă pregătesc pentru această postare și cum m-am gândit să fac asta...păi toate manichiurile pe care le-am purtat această săptămână trebuiau să conține verde. Trebuie să recunosc că această culoare m-a inspirat mai mult decât credeam, manichiurile nu sunt complicate, dar mie imi plac și sper și vouă.

When I bought the mint green nail polish and the pink one, my mind thought of a vintage manicure with roses.

Când am cumpărat oja verde mint și cea roz, m-a dus gândul la o manichiură vintage cu trandafiri rozii.


This manicure was a moment combination, I wanted something quick and easy to do and I thought that it was a long time since I made a tape manicure.

Această manichiură a fost o combinație de moment, vroiam ceva rapid și ușor de făcut și am zis că de mult nu am făcut a tape manicure.






My new acquisition were two nail polishes from flormar, that neon green and a nude shade so I said to use them in this collaboration.

Noile mele achiziții au fost două oje de la flormar, acel verde neon și o nuanță nude și am zis să le bag și pe acestea în colaborare.

I must admit that this is my favourite, it simply cheers me up only by looking at it, and the velvet color is just super cute.

Trebuie să recunosc că aceasta e preferata mea, pur și simplu mă înveselește doar când mă uit la ea, în plus nuanța de catifea mi se pare super drăgălașă.




At the end I said to do something more different and so the army nails, in the shiny and matte version. I think I am starting to like this print.

În final am zis să fac ceva mai altfel și așa am ajuns la army nails, în versiune lucioasă și mată. Cred că începe să îmi placă printr-ul acesta.

Nail polishes used/Oje folosite
 If you like you can see my manicures from the other themes that I participated:

Dacă doriți puteți vedea abordările la celelalte teme la care am participat:

Challenge 4 : Orange nails
Challenge 5: Stripes
Challenge 6 : Inspired by a song
Challenge 7 : Yellow nails
Challenge 8 : Animal print
Challenge 9: Inspired by a movie 

Do not forget to go see what the other girls did

Nu uitați să treceți să vedeți ce au realizat celelalt fete

1. Georgia - http://giamakeup.blogspot.ro
2. Elisa - http://littlebeautybagcta.blogspot.ro
3. Ioana - http://ioana-make-up.blogspot.ro/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu