miercuri, 12 februarie 2014

Firmoo Sunglasses

 I think everyone has heard of firmoo, they have a variety of reading glasses, computer glasses, sunglasses so on. I showed you in the past a pair of fashion glasses that I really like and when I was invited to choose another pair for a review, I took the opportunity and today I am going to tell you all about my new sunglasses, yes sunglasses because I wanted a good pair.


Cred ca toata lumea a auzit de firmoo, au o varietate de ochelari de citit, pentru calculator, pentru soare s.a. V-am aratat in trecut o pereche de ochelari fashion care imi plac mult si and am fost invitata sa testez o noua pereche, am profitat de sansa si azi am sa va povestesc despre noi mei ocherlari de soare, da  de doare pentru ca vroiam o pereche buna.

As I said before they have a try on program where you can upload your photo, set your pd and see how the eyeglasses fit you. I used this to choose the pair I ordered and I had no surprises when they came, they fit perfect. The package  arrives quickly in a couple of days with courier and I paid around 7$ for vamal taxes.



Cum am spus si inainte au un program in care incarci o poza, setezi pd-ul si vezi cum ti se potrivesc ochelarii. L-am folosit pentru a alege perechea de ochelari pe care am comandat-o si nu am avut nici o surpriza cand au ajuns, se potrivesc de minune. Pachetul ajunge repede in cateva zile cu curier si am platit in jur de 23 Ron taxe vamale.


 You can find the pair I ordered here also on black or you can look for other designs. They came with a plastic case, a material one to keep them, the cloth for keeping your glasses clean and a screwdriver. I am satisfied with what I got, they are really nice, they look exactly as on the website and I had not problems after wearing them.

Puteti vedea perechea pe care am comandat-o aici si pe negru sau puteti sa va uitati la alte modele. Aceasta a venit cu o carcasa de plastic, una de material, material de curatat si surubelnita. Sunt satisfacuta de ce am primit, sunt foarte draguti, arata exact ca pe site si nu am avut nici o problema dupa ce i-am purtat.
 
 If you are a blogger and you are interested of collaborating and testing products from firmoo, you can join just accesing the link and following the steps.
They also have an interesting program, first pair free, you only have to pay for the transport, but more details here.


Daca esti blogger si esti interest sa colaborezi si sa testezi produse de lea firmoo, atunci poti sa participi, doar accesand acestlink si urmarind pasii.

Acestia au si un program interesant, prima pereche gratuita, trebuie sa platiti doar transportul, dar mai multe detalii aici.
What do you think about firmoo or about my sunglasses?

Ce parere aveti despre firmoo sau ochelarii mei de soare?

 All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu