miercuri, 25 decembrie 2013

Flormar Passionate Dots PD02

My favorite nail polishes in 2013 are the textured ones so when I saw the Passionate Dots Collection from Flormar I must put my hands on at least one of them. Unfortunately at that moment I didn't had money, but before Christmas at a fair I saw them and I bought PD02.

Ojele mele favorite in anul 2013 sunt cele texturate asa ca atunci cand am vazut colectia Passionate Dots de la Flormar trebuia sa pun mana pe macar una. Din pacate la acel moment nu aveam bani, insa inainte de Craciun la un targ le-am vazut si am cumparat PD02.
 PD02 is a beautifull darker shade of red, that is perfect for Christmas. You need to apply two layers, because with only one you will se small spots of texture and after you apply another one, it is just perfect. You can apply it easy, I didn't had any problem or removing it. I think it dries up quit quick.

PD02 este o nuanta superba de rosu mai inchis, perfecta pentru Craciun. Aveti nevoie sa aplicati doua straturi, deoarece cu unul singur veti observa mici pete de textura si dupa ce aplicat inca unul, este pur si simplu perfect. Aplicarea este usoara, nu am avut probleme cu acest aspect nici cu stergerea ei. Cred ca se usuca destul de repede
 
I thought this nails are simple, so I made a quick design with gold that I hope you like.

M-am gandit ca unghiile sunt cam simple, asa ca am facut repede un model cu auriu care sper sa va placa.
 
 
 
 It is a simple Christmas design  that I like and hopefully you to.

Este un model simplu de Craciun care imi place si care sper sa fie si pe placul vostru.

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu