sâmbătă, 7 decembrie 2013

Balsam si Masca Floral

De mult m-au atras produsele de la complex apicol, le-am admirat ingredientele naturale si mai ales continutul care se trage de la albine. O data cu aparitia balsamurilor si mastilor din gamele cunoscute : Apidermin, Floramin, Floral, Apidermaliv au inceput si o campanie de testare, iar eu am fost printre blogurile care au primit produse.
Am ales gama floral, daca ati citit postul aici, puteti observa ca este recomandata scalpului cu probleme, in cazul de fata cu matreata. Trebuie sa recunosc ca sperante prea mari nu aveam si cand am vazut ca produsele sunt sub forma de monstre, credeam ca o sa le termin inainte sa imi fac o parere. De data asta prima impresie a fost total gresita, cum aveam sa descopar la prima folosire.




Balsamul de par mi se pare putin mai greu de utilizat, deoarece are o consistenta destul de groasa si il scoti cu greu din tub, de aceea dupa prima utilizare il tin cu capacul in jos. Produsul este dens si, din cauza, ca parul meu are tendinte de ingrasare nu folosesc mult produs, deoarece il intind bine pe par. Stiu ca nu este recomandat sa aplicam masca si balsamul pe scalp, insa era specificat ca se adreseaza scalpului cu probleme si ma gandeam cum l-ar putea ajuta daca il aplici doar pe par. Asa ca am decis sa il aplic si la radacina si pe scalp.
Rezultatul pe loc a fost par descurcat chiar dupa clatirea balsamului, iar imi place ca acesta nu trebuite tinut mult pe par pentru a-si face efectul. Imi place mult mirosul care persista chiar pana dimineata a propolis.
Balsamul il puteti gasi aici la pretul de 14.37 Ron pentru 200ml.

Masca este la fel de concentrata precum balsamul, avand textura unui unt de corp care este destul de solid.  De asemenea nu am nevoie de mult produs si timpul in care actioneaza este unul redus.Dupa clatire efectul de descalcire este si mai vizibil, parul este perfect lin si foarte matasos.
 
Masca o puteti gasi aici la pretul de la 16.24 Ron pentru 200 ml.

Dupa a treia utilizare am observat ca parul care imi cadea la spalare s-a redus la mai putin de jumatate si daca ma urmariti stiti ca imi cade mult par. Acest aspect cred ca este unul foarte important, pentru ca rar gasim produse care chiar sa ajute la oprirea caderii parului.
Un alt aspect pozitiv este ca mi s-a marit intervalul intre spalari de la 2 la 3 zile. Mai mult nu se poate pentru ca deja apare matreata si e gras parul.
La inceput spuneam ca nu o sa imi ajunga mult timp produsele, fiind monstre si avand par lung, pai deja le folosesc de mai multe saptamani si destul de des,la trei zile si inca mai am.

Acestea sunt produse care cu siguranta vor fi cumparate, dupa ce termin ce mai am, impreuna cu samponul din aceeasi gama.
Ma bucur sa gasesc produse romanesti care sunt atat de bune si la preturi accesibile.

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu