luni, 23 decembrie 2013

Blue Christmas

I am finally in vacation, although I have a lot to do for school, at least I do not have classes. It is said that theire isn't going to be snow for Christmas,  but we will get over it. I am now home, to spend the holidays in family so I do not know if I am going to post much this period, also my photographer went home so definitely no outfits.

Sunt in sfarist in vacanta, desi am o multime de facut pentru scoala, macar nu am ore. Este trist ca nu este zapada de Craciun, dar o sa trecem peste. Acum sunt acasa, ca sa petrec sarbatorile in familie asa ca nu stiu daca o sa postez prea des in aceasta perioada, de asemenea fotograful meu este acasa asa ca sigur fara outfit-uri.
For today I have the last outfit I managed to do before  leaving home. It is kind of cold outsite, so I always kept something on me.

Astazi am ultima tinuta pe care am reusit sa o fac inainte sa plec acasa. Era cam frig afara, asa ca intotdeauna aveam ceva pe mine.


Necklace: HERE
Earrings: HERE
Ring : Gift
Shoes:HERE
Dress: Random Store
Short Coat : C&A
Tights:C&A
A while ago I really liked this necklace, but thinking that it wouldn't fit me because of the shape, I ordered something else. When I saw it again I decided to take a chance and get it, I am glad because I really like it.

Acum ceva timp mi-a placut mult acest colier, insa ma gandeam ca din cauza formei nu o sa imi stea bine, asa ca am comandat altceva. Acum cand l-am vazut din nou am fost dispusa sa ii acord o sansa si l-am luat, sunt bucuroasa pentru ca imi place si cred ca imi sta bine.
You know that I was waiting for two pairs of shoes and I am glad that both of them fit me. The second pair I went for a more elegant style a small high heel, a nice color of beige that goes well  with almost everything. They are really confortable and the sole is special made so you do not sleep on ice, so they are perfect for winter. Don't forget in the plus size category you are going to find a lot of beautiful designs at good prices.

Stiti ca asteptam doua perechi de papuci si sunt bucuroasa ca ambele imi vin.  A doua pereche am mers pentru in stil mai elegant cu un mic toc, o culoare frumoasa de crem care merg bine cu aproape orice. Sunt foarte confortabile si talpa  e special facuta sa nu aluneci pe gheata, asa ca sunt perfecte pentru iarna. Nu uitati in categoria plus size puteti gasi o multitudine de modele frumoase la preturi bune.





Hope you will se my outfit. What plans do you have for the holidays?

Sper sa va placa tinuta mea. Ce planuri aveti pentru sarbatori?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu