sâmbătă, 15 iunie 2013

Challenge 22 : Metallic Nails

Today is time for another collaboration...it seems that as we come closer to the end, the themes are more difficult...yes you may say that today's theme is not hard, but for me it was cause I do not really have many metallic nail polishes so it was hard to find some so I can create a model.

Este timpul pentru inca o colaborare...cum ne apropiem de final, cum temele sunt mai dificile...da ati putea spune ca tema de azi nu e dificila, dar pentru mine este pentru ca nu prea am oje metalice asa ca a fost greu sa aleg cu ce sa fac modelele.


The first model is a simple one, but I really liked the result. I used flormar duo chrome as a baze and then added some blue and some silver.

Primul model este unul simplu, dar chiar imi place rezultatul. Am folosit flormar duo chrome pentru baza apoi am afaugat niste albastru si argintiu.
In the second manicure I used miss sporty metal flip and a golden nail polish from essence.

La cea de a doua manicura am folosit miss sporty metal flip si o oja auriu de la essence.

Which one do you like more? I hope the manicures fit the theme.

Care va place din cele doua? Sper ca m-am incadrat in tema cu manichiurile.

If you like you can see my manicures from the other themes that I participated: Dacă doriți puteți vedea abordările la celelalte teme la care am participat: 
Challenge 13 : Blue Nails

Do not forget to check out the work of the other girls/ Nu uitați să vedeți și opera celorlalte fete din colaborare:

1. Georgia - http://giamakeup.blogspot.ro
2 . Aby - http://abycandy.blogspot.ro
3. Alisa - http://btl-allysa.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu