duminică, 23 iulie 2017

Geometric Print Nails

I like a nice weekend where I just can relax and do what I enjoy. I finished the book that I started last weekend(review soon), started a new one and managed to do my manicure...which of course I ruined a bit by doing the dishes. Now I am relaxing with episodes from the Flash and ready for a new week.

Imi place un weekend in care pot sa ma relaxez si sa fac ce poftesc. Am terminat cartea pe care am inceput-o duminica trecuta(recenzie in curand), am inceput una noua si mi-am facut manichiura...care am stricat-o putin spaland vasele. Acum ma relaxez cu episoade din Flash si sunt gata pentru o noua saptamana.
I have this geometric plate from bornprettystore for  a while now and searched for an opportunity to use it and here it is. Inspired by the heat of summer I used this sandy nail polish from Laura Clauvi, that has a matte finish, but I applied a top coat so that all the shimmer shines. 

Am aceasta placuta cu modele geometrice de la bornprettystore de ceva vreme si am asteptat momentul sa o folosesc si iata ca a sosit. Inspirata de caldura verii am folosit o oja de culoare nisipului de la Laura Clauvi, care are finish mat, dar am aplicat top coat pentru a se observa mai bine particulele sclipitoare.
Used/Folosit:
-Laura Clauvi N. 84 Golden Chestnut
-Astor 003 Orange Jelly
-Bornprettystore BP-L054
-Bornprettystore clear jelly stamper
- SallyHanse Insta-dri top coat
-Flormar base coat

How was your weekend? Are you ready for a new week?

Cum v-ati petrecut sfarsitul de saptamana? Sunteti gata pentru o noua saptamana?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu