sâmbătă, 29 iulie 2017

Egyptian Nail Art

On a facebook group with nail blogger I saw a nice collaboration with the theme: Place you would love to visit and this brought memories from when I was a kid, because since I was little I wanted to visit Egypt. My fascination with mummies started with a book. We had a subscription, periodically receiving new books for our bookcase, and one day we received bones a brochure with hieroglyphics and their translation. I was instantly fascinated with them and since them I wanted to visit Egypt, hopefully one day.

Pe un grup de facebook cu bloggeri pasionati de manichiuri am vazut o colaborare draguta cu tema: Locul pe care ati vrea sa il vizitati si aceasta mi-a adus amintiri de cand eram copil, pentru ca de atunci tot imi doresc sa vad Egiptul. Fascinatia mea legata de mumii a inceput cu o carte. Aveam subscriptie, periodic primind noi carti pentru bibleoteca noastra, si intr-o zi am primit cadou o brosura cu hieroglife impreuna cu traducerea lor. Am fost fascinata instant de aceasta si de atunci imi doresc sa vizitez Egiptul, care sper ca intr-o zi sa se intample. 
I started with an orange base and then stamped some designs. Unfortunately my konad stamping polish is running low and the design is not perfect, but I hope I will renew my stock soon. I only used a couple of time the clear stamper, but I found it very useful, it helps you to position the design.

Am inceput cu o baza portocalie si am stampilat cateva modele. Din pacate oja mea konad pentru stampilare se cam termina si modelul nu a iesit perfect, dar sper sa imi refac stock-ul in curand. Am folosit doar de cateva ori stampila transparenta, dar o gasesc foarte utila, deoarece te ajuta sa pozitionezi modelul.
Used/Folosit:
-Flormar base coat
-Safari orange nail polish
-BornPrettyStore BP-31 stamping plate
-BornPrettyStore clear stamper
-Konad black stamping polish 

What place would you love to visit?

Ce loc v-ar place sa vizitati?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu