miercuri, 11 martie 2015

What's new



     I am in senior year now, on the last 100 meters for my diploma and things are complicated...I just can't believe how the time flew, yesterday I was a freshman and now I almost have the degree. It was a beautiful journey, but I cannot wait to finish and start the next chapter of my live. I haven't forgotten the blog, but for now I need to focus more on finishing my degree.


     Sunt in ultimul an acum, pe ultima suta de metri pentru diploma si lucrurile se complica...Pur si simplu nu imi vine sa cred cum a zburat timpul, parca ieri eram boboc si acum aproape am diploma. A fost o calatorie frumoasa, dar abia astept sa termin si sa incep noul capitol al vietii. Nu am uitat blogul, insa pe moment ma concentrez pe facultate.

       Well what happened in the mean time...for Christmas I received a tripod from my boyfriend and as you know I made my first video manicure tutorial, I wished I had more time to do more...In February it was my birthday, I am 22 years old and I received a beautiful jewelry case. He knows how much I love jewelry boxes and that you never have to many.

    Ce s-a intamplat intre timp...de Craciun am primit cadou de la prietenul meu un trepied si, dupa cum stiti, am facut primul tutorial video, mi-as dori sa am timp sa fac mai multe...In februarie a fost ziua mea, am 22 de ani si am primit o cutie frumoasa pentru bijuterii. El stie cat de mult imi plac cutiile de genul si ca niciodata nu ai destule.


     The jewelry box came in a really nice black box, that I am using now to store my earrings, maybe in another post I will show you my diy arrangement. The box is perfect, it is big enough and I like that it has various compartments.

     Aceasta a venit intr-o cutie neagra frumoasa, care o folosesc acum sa pastrez cerceii, poate intr-o alta postare o sa va arat ce aranjament am realizat. Cutia de bijuterii este perfecta, este destul de mare si imi place ca are suficiente compartimente.
      A new addition to our family is a beautiful cat, named Miti that we adopted, that made our life colored and full with joy. As you can see I can't even take photos without her destroying the paper...she is our spoiled and we love her.

     O noua aditie in familia noastra este o pisica frumoasa, pe nume Miti pe care am adoptat-o,  care ne-a colorat viata si care ne umple de bucurie. Dupa cum puteti vedea nici macar nu pot face poze fara sa distruga hartia...ea este alintatura noastra si o iubim.


     A beautiful surprise came from realash that contacted me and asked if I wanted to test their products that promises longer fuller lashes in a period of 3 month. Of course I said yes and soon I received the product that was really cute wrapped, a nice touch from my perspective.

       O surpriza frumoasa a venit din partea celor de la realash care m-au contactat si m-au intrebat daca as dori sa testez produs acestora care promite gene mai lungi si mai pline dupa 3 luni. Bineinteles raspunsul meu a fost afirmativ si in curand am primit produsul care era ambalat foarte dragut, un gest frumos din partea acestora. Puteti citi mai multe informatii despre acesta pe siteul realash.


These are the latest on my life. How  about you? How are you doing?

Cam acestea sunt noutatile din viata mea. Voi ce mai faceti?

All the best,
Anca

4 comentarii:

  1. B-Andreia Daniela11 martie 2015 la 12:50

    Chiar imi era dor de tine...super cutiuta pt bijuterii , am primit si eu un dulapior pt biju-uri insa prea mic :)) mai am nevoie de vreo 2 .CCutiuta ta e super sa o folosesti cu placere. Si la multi ani cu intarziere :) de fapt cred ca ti-am zis pe fb dar iti mai zic si aici acum :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani inca o data. Ai primit un cadou superb, intr-adevar. Abia astept sa vad cum ti-ai organizat bijuteriile in ea. Cat despre produsul Realash, am auzit si chiar sunt curioasa si de parerea ta! Bafta la facultate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc :) Pentru bijuterii ai putea sa iti faci singura un suport, o placa de lemn si cu carlige in ea si poti agata bijuteriile :) Asa ceva am in plan dar tot nu am avut timp sa fac :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc :* Testez testez produsul Realash si vedem in curand daca sunt rezultate :)

    RăspundețiȘtergere