marți, 24 martie 2015

Poppy Nail Art

    I hope that I am going to get over the flue soon, because it really sucks to stay in bed all day with pills, syrup and a lot of tissues. But before I started feeling to sick I managed to film another nail tutorial, I am trying to make videos once a week...we will see if I manage to keep this pass and if I will have the inspiration for the videos.

    Sper sa imi treaca raceala in curand, deoarece nu e tocmai placut sa stai toata ziua in pat cu pastile, sirop si multe servetele. Dar inainte sa incep sa ma simt prea rau am reusit sa fac un nou tutorial pentru o manichiura, incerc sa fac cate unul pe saptamana...vom vedea daca reusesc sa mentin acest ritm si daca o sa am inspiratie pentru manichiuri.


     Remember when there were sales at bornprettystore with 0.01$ a piece for some items, I got then some really nice poppy water decals and I think it is time to use them in a manicure. But I didn't use it for all the nails, so for two of them I decided to do a delicate silver stamping over white polish and add two green nail studs. I didn't had the studs in the right shade of green, so I colored them with a little nail polish.
   Do not forget you can get 10% on   bornprettystore.com using the code: FATAG10.

    Mai tineti minte cand au fost reducerile la bornprettystore cu unele produse la 0.01$, atunci am luat un set dragut de water decals cu maci si cred ca este timpul sa le folosesc intr-o manichiura. Dar nu le-am folosit pentru toate unghiile, astfel ca pentru doua unghii am decis sa stampilez un model delicat cu argintiu peste o oja alba si am adaugat doua capse verzi. Deoarece nu aveam capse in culoarea perfecta de verde, le-am colorat cu ajutorul unei oje.
   Nu uitati sa folositi codul FATAG10 pentru 10% reducere pe
bornprettystore.com

Producst/Produse:
-Trind Keratin Nail Restorer
-Tring Keratin Nail Protector
-Rapsodi Nail Polish
-Farmec Top Coat
-BornPrettyStore BP25(#17202)
-BornPrettyStore Water Decals(#16213)
-Moyra
-Stamper&Scrapper
-Nail Studs
Hope you like it.

Sper sa va placa.

All the best,
Anca


5 comentarii: