joi, 6 iunie 2013

Sky blue

 So today I decided to show you my nails these days. It is a simple model, but not always what's complicated is more beautiful, I think that even with a simple manicure you can impress. If you do not know this yet, I love blue so it is not a surprise that I love this shade. I asked my boyfriend what colors should I use and he said blue and green...so here it is.

Astazi am decis sa va arat unghiile mele de zilele astea. Este un model simplu, dar nu intotdeauana ce este mai complicat este mai frumos. Cred ca puteti impresiona si cu o manichiura simpla. Daca nu stitit deja asta, iubesc albastru asa ca nu este nici o surpriza ca imi place mult nuanta ojei. L-am intrebat pe prietenul meu ce culori sa folosesc si el a zis albastru si verde...iata manichiura.
I applied over a white base two layers of blue and some glitter above. On the middle finger I applied a little green, that was such a match.

Am aplicat peste baza alba doua straturi de albastru si sclipici pe deasupra. Pe degetul mijlociu am aplicat si putin verde, care se potriveste neasteptat de bine.
 I hope you like them.

Sper sa va placa.

I also wrote on the facebook page, but I will write here as well. If you have manicures that you would like for me to make of colors suggestion, I would be glad to hear about them in the comments or send me an email at o_fata_simpla1993 [at] yahoo [dot] com.

Am scris pe pagina de facebook, dar am sa scriu si aici. Daca aveti manicuri pe care ati vrea sa le realizez sau sugestii de culori, as fi fericita sau aud despre propuneri in commentari sau puteti sa imi trimiteti un mail la o_fata_simpla1993 [at] yahoo [dot] com.

What are wearing on your nails now?

Ce purtati pe unghiile voastre acum?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu