joi, 17 ianuarie 2013

Eyebrow Pencil Rimmel

(It is also in english)Tot ziceam de ceva vreme că o să îmi cumpăr și eu un creion pentru sprâncene, ca să nu mai folosesc fard, și până la urmă m-am decis să îmi cumpăr unul de la Rimmel astfel am ajuns în Auchan, deoarece au prețuri mai mici decât în Douglas la produsele Rimmel. Am avut de ales dintre trei nuanțe (004) Black Brown, (002) Hazel  și (001) Dark Brown. Ultimele două erau ba prea deschise, ba aveau o tentă roșcată așa că am ales primul, având în vedere că am și destul de închise sprâncenele la culoare.

I kept saying for some time that I will buy an eyebrow pencil, and stop using makeup, and eventually I decided to buy one from Rimmel, so I got to Auchan because it has lower prices than Douglas for Rimmel products.I had a choice between three colors (004) Black Brown, (002) and Hazel and (001) Dark Brown. The last two were too light or had a tint of red so I chose the first shade, since I have quite dark eyebrows.

Așa arată produsul:

This is how it looks:


Nuanța este una destul de închisă, dar nici negru deci pentru mine e bună pentru a-mi face sprâncenele ziua.


The shade is quite dark, but not black  so it's good for me to make my eyebrows during the day .
Și acuma o să vă arăt cum arată sprâncenele mele făcute cu creionul și diferența intre una făcută și una naturală, și da știu că am sprâncene stufoase, dar așa imi plac mie.
And now to show you what  my eyebrows look like with the pencil on and the difference between one made ​​and a natural one, and yes I know I have bushy eyebrows, but this is how I like them.
Fără creion/Without the pencil

Cu creion/With the pencil
În final cu una făcută și cu una nefăcută/ Finally with one made and on natural

  În general îmi place de produs: are o textură plăcută, nici prea cremoasă, nici prea tare și rezistă de dimineața până seara, mai mult nu am încercat. 

Overall I like the product: it has a nice texture, not too creamy, not too hard and last from morning to night, more I have not tried.

Ce părere aveți despre review-ul meu? Puncte slabe, puncte forte? Știu că sunt la început și sunt dispusă să învăț. Voi ce produse folosiți pentru sprâncene și dacă ați folosit produsul de la Rimmel, sunteți mulțumite de el?

What do you think of my review? Weaknesses, strengths? I know I'm in the beginning and I am  willing to learn. What products you use on eyebrows and if you used the Rimmel product are you happy with it?

All the best,
Anca






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu