sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Blue degrade

(It is also in english) Cum data trecută la manichură nu am folosit oja de la flormar Supershine Miracle Colors U33, am decis să adopt o manichură care să conțina oja respectivă și cum de mult nu am mai folosit tehnica degrade am decis să fac un degrade pe nuanțe de albastru, rezultatul este următorul:

 Last time I didn't use my nail polish from Flormar's Supershine Miracle Colors U33,so I decided to use that nail polish to make my manicure, considering the fact that I have not used the degrade technique I decided to do a tone on tone shades of blue, the result is as follows:
 sper să vă placă deoarece eu sunt încântată de rezultat, încât nu am mai făcut nici un model pe ele.

I hope you enjoy it because I am pleased with the result so I have not made ​​any pattern on them.
Ojele folosit sunt în număr de 5+top coat. Numărul nu este mare deoarece pentru tehnic degrade sau a burețelului ai nevoie de un număr destul de nuanțe apropiate pentru a face tranziția culorilor de la deschis la închis. Tehnica nu este dificila ai nevoie doar de un burete de bucătărie sau de machiaj pe care îl uzi puțin și pe care adaugi dungi de ojă în ordinea în care vrei sa apară pe unghi apoi tamponezi cu burețelul unghia , însă nu prea mult deoarece după un timp se vor desprinde bucăți de burete. Deci ojele folosit sunt:

The nail polishes used are in number of 5+top coat.The number is not large because fot the gradient technic or sponge technic you need quite a number of similar colors to make the transition from light to dark colors. The technique is not difficult you just need a kitchen or a make-up sponge and wet it a little and you just put nail polish stripes in the order in which you want them to appear on you nails and then you dab your nails with it, but not too much because after a while the sponge will lose pieces. So the nail polishes used are:
Ordinea culorilor este de la deschis șa închis exceptând sclipiciul pe care l-am adăugat la final pe unghii puțin pe vârfuri și burețelul folosit:

The order of colors is from light to dark except the glitter that I added at the end on the nail tips and the sponge that I used:

Sper că v-au plăcut unghiile mele.

I hope you liked my nails.

All the best,
Anca  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu