sâmbătă, 5 iulie 2014

Lace, purple and flowers

It is finally weekend, the weather is beautiful, the other days it was raining....I am going for the weekend to visit my grandmother, it is her birthdays and I woke up this morning so I could have time to make a post for you and we will hear again Monday.

Este in final weekend, vremea este frumoasa, fata de celelalte zile cand ploua mult...De aceasta data ma duc in vizita la bunica mea, este ziua ei si m-am trezit astazi dimineata ca sa am timp sa va mai scriu un post si ne auzim de acum luni.
It seems that lately I am acquiring all those pieces that I really want for a while, first a floral print blouse now a lace one. On the website it looks more like a dress, but I was sure it was like a blouse for me, but at least it isn't short and I like how it is loose at the abdomen, hiding the minor problems.
Finally the bag, ohh I have admired it on many websites and it is finally mine. The print is amazing, very detailed and beautiful.

Se pare ca in ultima vreme achizitionez toate acele piese pe care le vroiam de ceva vreme, in primul rand o bluza cu print floral si acuma una din dantela. Pe site arata mai mult ca o rochie, dar eram sigura ca o sa imi vina ca bluza, dar cel putin nu e scurta si imi place cum este lejera la abdomen, astfel ascunde micile probleme. 
In final geanta, ohh de cat timp o admiram pe site-uri si in final este a mea. Printul este uimitor, foarte detaliat si frumos.
Click the word HERE to find where I got the products/Click pe cuvantul HERE pentru a vedea de unde am luat produsele.

 Blouse/Bluza: HERE

Jeans/Blugi: Takko
Necklace/Colier: HERE
Shoes/Sandale: Random Store
Bag/Poseta: HERE
Headband/Coronita: Handmade by K.
Bracelet/Bratara: Rings and tings

What are your plans for the weekend?

Care sunt planurile voastre pentru sfarsitul de saptamana?


All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu