joi, 13 martie 2014

Casual Day

Finally spring is here, the sun is shinning, the weather is warm and I can finally do some decent photos. I love the fact that the days is longer, that when I wake up the sun brightens up the room and finally we can change the wardrobe for spring, altought I think I need some new shoes.

In sfarsit a venit primavara, soarele straluceste, vremea este calda si in final pot face poze decente. Iubesc faptul ca ziua e mai lunga, ca atunci cand ma trezesc soarele lumineaza camera si ca in final putem schimba garderoba pe cea de primavara, desi cred ca am nevoie de papuci noi.

If you are watching me you saw that I received for Valentine's Day some skirt from my boyfriend and I can not stop wearing them since, I really needed them in my wardrobe. These time I went for a more casual outfit, a blouse and some small accesories. At first I liked how the necklaces looked, now I am not that sure...And I can finally wear the sunglasses I bought last year on sale from Meli Melo, I think it isn't going to be the last time you see them.

Daca am urmariti ati vazut ca am primit de Dragobete niste fuste de la prietenul meu si nu pot sa nu le port incontinuu de cand le am, chiar aveam nevoie de asa ceva in garderoba. De aceasta data am mers pe o tinuta mai lejera, o bluza si niste accesorii mai mici. La inceput imi placea cum arata colierul, acum nu sunt asa sigura...Si in final pot sa port ochelarii de soare care i-am cumparat la reduceri anul trecut de la Meli Melo si nu cred ca este ultima data cand ii veti vedea.
 
 Click HERE to find out where I got the product./Click HERE pentru a vedea de unde este produsul.

Blouse/Bluza: HERE 
Skirt/Fusta: Pink Clove
Bag/Poseta: Random Store
Tights/Colanti: C&A
Shoes/Botine: Deichmann
Rings/Inele: HERE
Necklace/Colier:HERE
Earrings/Cercei: Random Store
SunGlasses/Ochelari de soare: Meli Melo

 What do you think about my outfit? What did you wore lately? 

Ce parere aveti despre tinuta? Voi ce ati mai purtat in ultima vreme? Ati renuntat la hainele groase?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu