miercuri, 20 martie 2013

Purple with gold



This time I will show you an older manicure, that I did not get the chance to post. The moment inspiration was for a simple manicure but still glamorous. I ended up with a golden half moon with mat purple, I think you can not fail with this color combination.

De data aceasta vă voi prezenta  o manichiură mai veche, care însă nu am apucat să o postez. Inspirația de moment a fost pentru o manichiură simplă de realizat și totuși de efect. Astfel am ajuns la un half moon auriu cu mov mat, cred că nu poți da greș cu această combinație de culori.
Nail polishes used/Oje folosite:
I hope you like it/Sper să vă placă.

What colors do you use lately?Voi ce culori mai folosiți în ultima vreme?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu