joi, 28 februarie 2013

New shoppings(Nivea)

(It is also in English)În acest post vreau să vă arăt ce mi-am cumpărat ieri de la Carrefour. Inițial nu aveam intenția să cumpăr ceva, dar am dat peste o mică promoție de la Nivea. Trebuie să știți că in această perioada magazinul e plin de promoții la cosmetice și îngrijire personală, merită să trageți o fugă.

In this post I want to show  you what I bought yesterday from Carrefour. At first I had no plan to buy something, but a little promotion from Nivea changed my mind. You must know that in this period the shop is full of promotions at cosmetics and personal care,it is worth to check it out.
Din păcate nu mai am fluturașul cu promoția, dar am găsit o imagine pe internet, însă pe fluturașul din Carrefour mai aveai ca premiu o cremă de mâini și un strugurel, Nivea essential care, dar la stand mai aveau și Nivea pur&natural.
Așa că am ajuns să cumpăr un demachiant bifazin pentru ochi,Nivea Visage All-in-1 extra deep cleansing, gel de dus Nivea harmony time care era cu un cadou, deodorant Nivea invisible for black&white și pentru că m-am încadrat la promoție am câștigat un strugurel, Nivea pur&natural.

Unfortunately I do not have the flyer with the promotion, but I found a image on the internet, but on the flyers from Carrefour you also had as prize a hand cream and a lip balm, Nivea essential care and at the stand you also had Nivea pur&natural.
So this is how I ended up buying a double effect  makeup removal,Nivea Visage All-in-1 extra deep cleansing, Nivea shower gel Harmony time that had a present, Nivea invisible for black&white roll-on and because I had the requirements for the promotion I won a lip balm, Nivea pur&natural.

De asemenea zilele acestea este o expoziție de animale acvatice.

Also those days there is a exposition of sea animals.
Trebuie să recunosc că mi-a fost greu să ma rezum doar la aceste produse, deoarece erau multe oferte și niște set-uri de la Nivea mă cam tentau. Am ales demachiantul deoarece chiam aveam ceva nevoie pentru produsele rezistente la apă, care să îndepărteze bine și să nu îmi irit ochii, vroiam de ceva vreme un scrub pentru față și chiar vroiam să încerc un deodorant nou.

I must admit that it was hard to resum to this products, because there were many offers and some sets from Nivea were tempting me. I chose the makeup removal because I really needed something for my waterproof products, that would clean well and to not irritate my eyes, I also wanted a face scrub and I wanted to try a new roll-on.

Voi ce ați mai cumpărat în ultima vreme? Vă tentează să cumpărați produse de la Nivea?

What did you buy lately?Does it tempt you in buying Nivea products?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu