duminică, 20 ianuarie 2013

Just a cat eye

(It is also in English) Cum sunt în sesiune am zis să ies puțin la aer să îmi aerisesc mintea și să fac niște cumpărături:), dar dacă tot am ieșit m-am și machiat așa puțin. Am decis, ca înainte să mă întorc la învățat, să vă arăt ce mi-a ieșit și cu ce m-am întors din oraș.

How I have exams coming, I said to get out and have some fresh air to clear my mind and do some shopping :) since I decided to go out I did a little makeup. I decided that, before I go back to study, to show you what came out and what I bought from town. 




Pentru realizare am folosit trusa Oh so special de la Sleek care îmi place foarte mult și un tuș negru de la Golden Rose.

For the makeup I used the Oh so special kit from Sleek that I like vey much and a black ink from Golden Rose.


Din oraș mi-am cumpărat două oje de la Gabrini.

From town I bought two nail polishes from Gabrini.



Ce părere aveți despre machiajul meu?

What do you think about my makeup?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu