miercuri, 16 ianuarie 2013

Half Moon


(It is also in english)Abia aveam și eu unghii cât de cât mari că am și rupt una...așa că acum am unghii mici. Fiind obișnuită să am unghii mari și să fac modele corespunzătoare, ne având prea multe variante pentru unghii mici, am făcut un Half Moon.

I barely had big nails and I broke one…so now I have small nails. Being used to have long nails and make appropriate model, I didn't had to many choices for small nails, so I made a half moon.





Ce parere aveti despre rezultat? si ce modele pentru unghii mici mi-ati recomanda?
Zilele acestea nu prea am postat deoarece am multe examene și proiecte... știti cum e facultatea...sper ca in zilele ce urmeaza sa am timp mai mult pentru blog.

What do you think about the results? and what small nail designs you recommend me?
These days I have not really posted because  I have many exams and projects ... You know it's college ... I hope these days I am going to have more time to blog.

All the best, 
Anca



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu