duminică, 29 iunie 2014

Complex Apicol Apidermin Lejer II

Ieri am postat pe blog prima parte a review-ului produselor din gama Apidermin Lejer primite de la Complex Apicol si astazi a venit randul sa va prezint cremele din aceasta gama. Vara am intampinat o dificultate sa gasesc creme care sa imi hidrateze tenul, insa fara sa le incarce si fara acel aspect lucios, sa vedem daca cele doua creme de azi au indeplinit cerintele sau nu.
 Crema lejera hidratanta de zi
Descrierea oficiala:
Apidermin lejer, cremă lejera hidratanta de zi se adresează tenurilor normale sau mixte, hidratand și hranind pielea. Apidermin Lejer reia principiile gamei clasice cu o traditie de 50 de ani intr-o formula lejera, imbogatita cu un complex hidratant si factor de protecție solară 15. Untul de cacao este bogat în acizi grasi hidratand pielea în profunzime. Factorul de protectie este completat de laptișorul de matca și vitamina E, una dintre cele mai puternice substante cu proprietati antioxidanțe, ce pontentează efectul protectiei solare, luptand impotriva razelor ultraviolete. Pielea fetei hidratata, protejata impotriva razelor de soare, este o piele fericita.

Parerea mea:
Cremele se prezinta sub forma unor recipiente de plastic destul de solide si cu un design simplist. Pe cutie veti gasi toate informatiile necesare, insa mi-ar fi placut sa fie trecute ceva informatii precum instructiuni de folosire si ingrediente pe borcanase, deoarece eu nu pastrez cutiile si cred ca astfel de informatii ar fi utile sa le avem la indemana. In interior avem un capacel care separa crema. Stiu ca sunt persoane care prefera sisteme de dozare, insa daca ai grija ca mainile sa fie curate inainte de aplicare nu cred ca ar trebui sa fie probleme legate de igiena.
Textura este parca intre gel si spuma, iar mirosul este unul discret si fresh, ca si la celelalte produse din gama.
Crema de zi are spf 15, care este un lucru bun, dar cam putin pentru vara, insa se poate rezolva cu o crema de protectie aplicata dupa. Pentru aplicare este nevoie de o cantitate foarte mica de produs in caz ca aplicati prea mult o sa intre greu si o sa simtiti tenul incarcat. Chiar si asa cred ca pentru vara in cazul meu as avea nevoie de o crema matifianta, mai ales pentru baza de machiaj. Crema hidrateaza si intra repede in piele, insa nu ajuta prea mult cu aspectul lucios al pielii, de aceea consider ca poate ar fi mai buna in sezonul rece cand este nevoie de mai multa hidratare.
Produsul il puteti gasi aici la pretul de 13 Ron pentru 50 ml care va va ajunge pentru mult timp avand in vedere cantitatea mica de produs necesara unei aplicari.

Ingrediente: Aqua, Octocrylene, Glycerin, Butyl Methodibenzoylmethane, Coco-Caprylate/Caprate, Hydrogenated Vegetable Oil, Glyceryl Stearate, Acid Stearic, Cocoa Butter, Royal Jelly, DL- Alpha Tocopheryl, Phenoxyethanol, Sodium Lauroyl Glutamate, Dipropylene Glycol, Caprylyl Glycol, Decylene Glycol, Parfum, TetraSodium EDTA.

Crema lejera regeneranta de noapte
Descrierea oficiala:
Apidermin lejer, crema regeneranta de noapte se adreseaza tenurilor normale sau mixte, stimuland regenerarea celulelor pielii pe timpul noptii printr-o formulă lejera. Apidermin Lejer reia principiile gamei clasice cu o traditie de 50 de ani într-o formulă lejera pentru noapte, imbogatita cu un complex regenerant in care accentul se pune pe laptisorul de matca, produs miraculos al stupului, uleiul de samburi de caise si vitamina A. Vitamina A va fi absorbita cel mai bine de piele in timpul noptii, creand alaturi de vitamina E si untul de cacao un mix hrănitor. Pielea feței, rasfațata de substante active de origine naturala este o piele fericita.

Parerea mea:
Legat de recipient, textura si miros sunt valabile cele spuse mai sus in cazul cremei de zi.
De asemenea la aplicare folositi o cantitate mica de produs. De aceasta data, spre deosebire de crema de zi, mi-a placut tare mult. In cazul meu s-a absorbit repede si nu am avut senzatia de ten incarcat, care o am la multe creme de noapte care sunt prea grase. Dupa pielea se simte catifelata, hidratanta si acest lucru persista pana dimineata.
Produsul il puteti gasi aici la pretul de 14 Ron pentru 50 ml. 
 
Ingrediente: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Vegetable Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Coco-Caprylate/Caprate, Glyceryl Stearate, Cocoa Butter, Acid Stearic, Royal Jelly, Retinyl Palmitate, DL-Alpha Tocopheryl, Phenoxyetanol, Sodium Lauroyl Glutamate, Dipropylene Glycol, Caprylyl Glycol, Decylene Glycol, Parfum, Tetra Sodium EDTA.

Green - best Yellow - good  Red- not so good
 
Observ ca multe in ingrediente difera de la un dictionar cosmetic la altul. Asa ca acesta este cel pe care imi bazez ratingurile.  


In concluzie ambele produse sunt bune, insa crema de zi cred ca in cazul meu ar fi mai buna folosita iarna. Produsele se gasesc la un pret bun, avand in vedere faptul ca nu contin parabeni, parafine, coloranti si nu sunt testate pe animale. De asemenea dupa cum puteti observa majoritatea ingredientelor sunt bune. 
Ma bucur ca am participat la campanie de testare, astfel am descoperit alte produse bune de la Complex Apicol, pe langa cele de par care mi-au castigat increderea.

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu