sâmbătă, 28 iunie 2014

Complex Apicol Apidermin Lejer I

Recent Complex Apicol au lansat gama Apidermin lejer, care cuprinde produse cu o formula lejera, fara parabeni, fara parafine,fara coloranti si netestate pe animale care promit un ten fericit. Cu aceasta ocazia au dat drumul unei campanii de testare si eu am fost aleasa printre alti blogeri sa testez produsele.
Pot sa spun ca le folosesc de aproape o luna si a venit timpul sa imi spun parerea despre ele.
Gama contine urmatoarele produse lapte demachiant lejer, lotiune tonica hidratanta, crema lejera hidratanta de zi si crema lejera regeneranta de noapte, iar astazi am sa vorbesc de primele doua.

Lapte demachiant lejer
Descrierea oficiala:
Cu grijă pentru tenul tau, special conceput pentru tenul normal sau mixt, laptele demachiant Apidermin Lejer indeparteaza delicat si eficient machiajul. Pielea fetei este curatata in timp ce vitamina A, vitamina E si untul de cacao hranesc si rasfata epiderma iar laptisorul de matca stimuleaza regenerarea celulara. Complexul de ingrediente active mentine pielea hidratata un timp indelungat.
 Parerea mea:
Ambalajul este unul simplu, dar frumos. Imi place faptul ca sunt fideli aspectului, pe care il puteti observa la majoritatea produselor. Un lucru care mi-a atras atentia si mi-a placut in mod deosebit este modelitatea de dozare, un orifiu care se inchide/deschide si care are dimensiunea potrivita pentru dozare. Datorita formei subtiri a recipientului, acestea pot fi luate cu usurinta in bagaje, insa as sugera sa lipiti cu scoci pentru a nu fi apasat si sa va curga in geanta.
Pentru a ma demachia aplic laptele demachian pe fata cu degetele curate si masez pentru ca machiajul sa se desprinda si apoi cu dischete sterg tenul. La fel procedez si pentru demachierea ochilor, doar in cazul rimelului pun o discheta pe partea sub ochi si o discheta imbibata cu laptele demachiant deasupra si las sa actioneze.

Laptele demachiant l-am folosit atat pentru demachierea tenului cat si pentru ochi. Imi place ca spre deosebire de alte lapte demachiante nu lasa o pelicula grasa pe ten dupa demachiere, ci chiar il simti hidratant si matasos la atingere, nicidecum incarcat. In vederea ochilor nu am avut probleme, cum sa ma usture si asta este ceva rar. De asemenea a fost eficient in demachierea machiajului.
Acesta are un miros fresh, discret care nu ma deranjeaza.
Ingredientele le puteti vedea mai jos si dupa cum puteti observa majoritatea sunt bune, lucru care ma poate doar incanta. 
In concluzie consider ca este un produs bun si chiar a devenit demachiantul meu preferat.
Produsul il puteti gasi online aici la pretul de 11.16 Ron pentru 150 ml.
Ingrediente: Aqua, Glycerin, Cetearyl alcohol, Hydrogenated Vegetable Oil, Coco-Caprylate/Caprate, Glyceryl Stearate, Cocoa Butter, Stearic Acid, Royal Jelly, Retinyl Palmitate,  Decylene Glycol, DL-Alpha Tocopheryl Acetate, Phenoxyetanol, Sodium Lauroyl Glutamate, Dipropylene Glycol, Parfum, Tetra Sodium EDTA.

Lotiune tonica hidratanta
 Descrierea oficiala:
Cu grija pentru tenul tau, special conceputa pentru tenul normal sau mixt, lotiunea tonica hidratanta Apidermin Lejer tonifica pielea fetei in profunzime, asigurand un nivel ridicat de hidratare. Extractul de frunze de ceai verde are actiune astringenta asupra pielii, micsorând porii. Laptisorul de matcă stimuleaza regenerarea celulelor completand efectul antioxidant al ceaiului verde ce are grija de pielea fetei impotriva radicalilor liberi. Pielea este tonifiata, complexul de ingrediente active menținând-o hidratata.
 
 Parerea mea:
Legat de recipient si distemul de dozare sunt valabile cele spuse mai sus, deosebirea intre cele doua produse se realizeaza cu ajutorul etichete care la laptele demachiant este galbena si la lotiunea tonica este albastra. Mirosul este la fel doar ca putin mai intepator.
 Lotiune o aplic cu ajutorul unei dischete imbibate in solutie, iar aceasta este repede absorbita in piele. In general nu am avut probleme, insa uneori am simtit usturime, dar nu tot timpul, inca nu stiu de ce uneori am avut probleme. Cred ca este un produs bun pentru tenul acneic, deoarece nu il usuca excesiv si nici nu lasa o pelicula pe piele dupa folosite.
Cel mai mult imi place faptul ca nu contine alcool, care de obicei usuca prea tare tenul si este foarte intalnit in cazul lotiunilor tonice.
Produsul il puteti gasi online aici la pretul de 11.16 Ron pentru 150 ml.

Ingrediente:Aqua, Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Camellia sinesis leaf extract, Coco-Caprylate/Caprate, Royal Jelly, Phenoxyetanol, Dipropylene Glycol, Caprylyl glycol, Decylene glycol, Parfum, Tetrasodium EDTA.

Green - best Yellow - good  Red- not so good
 
Observ ca multe in ingrediente difera de la un dictionar cosmetic la altul. Asa ca acesta este cel pe care imi bazez atingurile. 

All the best,
Anca 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu