luni, 22 iulie 2013

There not enought dots

I was just cleaning up the computer and while looking to old photos I discovered a green manicure that I never published, so I thought I should show you.

Faceam curat prin calculator si ma uitam prin poze vechi cand am descoperit o manichira verde care nu am publicat-o, asa ca am zis sa va o arat.
Nail polishes used/Oje folosite:
It is a simple manicure with some colored dots at the end, you can consider it a dotted french. I remember that I really liked this combination at that time and I hope you will like it to.

Este o manichiura simpla cu niste buline colorate la sfarsit, puteti sa o considerati un frech imbulinat. Tin minte ca mi-a placut tate mult combinatia asta atunci si sper sa va placa si voua.

*Do not forget about the international Giveaway with Bellast.com were you can win a jewelry of your choice from here.
*Nu uitati de concursul impreuna cu Kurtmann.ro, unde puteti castiga un gift card de 200 Ron de aici ,de cel impreuna cu Lavandine, unde vor fi trei castigatoare cu premii la alegere de aici,de cel impreuna cu Beauty in the Bottle unde premiul consta in doua oje Orly de aici si de cel impreuna cu Bellast.com  unde premiul este o bijuterie la alegere de aici.

  All the best,
  Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu