joi, 4 septembrie 2014

Office Look

 The vacation is over for most of us, I still have one month, but the majority already returned to their jobs. This is why I thought I should present a more office outfit today. I always was a fan of elegants outfits, so this look is in my comfort zone.

Vacanta este gata pentru majoritatea, eu inca mai am o luna de vacanta, dar majoritatea persoanelor s-au intors la slujbele lor. De accea m-am gandit astazi sa prezint o tinuta mai potrivita pentru birou. Intotdeauna am fost fana a tinutelor elegante, astfel aceasta este in zona mea de comfort.
 If you think office, you imagine skirt of pants and a shirt, but that doesn't mean it need to be boring and black and white, you can jungle with colors and prints. I decided to combine a simple blue skirt with my new striped shirt. Of course you can add a blazer or jacket to complete the look. Because the outfit was colored I choose a nude purse and shoes with golden accessories.

Daca va ganditi la stilul pentru birou, va imaginati fusta sau pantaloni si camasa, dar asta nu inseamna ca trebuie sa fie o tinuta simpla cu alb si negru, puteti sa va jucati cu ajutorul culorilor si printurilor. Am decis sa combin o fusta simpla albastrua cu noua mea camasa cu dungi. De asemenea puteti adauga un blazer sau un sacou pentru a completa tinuta. Deoarece tinuta este coloarata am ales pantofi si poseta nude cu accesorii aurii.
 
 Shirt/Camasa: HERE
Skirt/Fusta: Pink Clove
Shoes/Pantofi: Lovelyshoes
Purse/Poseta: HERE
Bracelet/Bratara: HERE
Earrings/Cercei: HERE
Sunglasses/Ochelari de soare: Lovelywholesale
 
 
 
What do you think about my outfit for the office? What do you wear at work?

Ce parere aveti despre propunerea mea de tinuta pentru birou? Voi ce purtati la servici?


All the best,
Anca

14 comentarii:

  1. Frumoasa tinuta ta,iti vine bine. Ochelarii si geanta imi plac mult.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Nicoleta Alexandra5 septembrie 2014 la 08:59

    Foarte draguta tinuta ta! Geanta este absolut minunata si bratarile de asemenea :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place enooooorm de mult intreaga tinuta! Dar fusta si poseta.... pfff <3 Love it! Imi plac si pantofii, par a fi foarte comozi. Desi cu toc, banuiesc (la cum se vede) ca sunt tare comfortabili :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa tinuta! Preferata mea e geanta :D Iti sta bine, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place combinatia de culori. Si eu as opta pentru asa ceva la job. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte chic, iti vine bine aceasta tinuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur ca este si pe placul altor persoane :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc :) Geanta am luat-o deoarece doream un model mai elegant :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc :) Fusta e printre preferatele mele, foarte versatila :) Pantofii sunt comozi, insa nu sunt eu foarte obisnuita cu tocuri :D

    RăspundețiȘtergere