marți, 3 iunie 2014

A touch of pink

During the summer I like to wear bright colors on my nails and somethimes I am not in the mood for complicated manicures, so today I am going to show you a simple yet cute manicure.

In timpul veri imi place sa port culori aprinse pe unghii si uneori nu am dispozitia necesara sa realizez manichiuri complicate, astfel ca azi va prezint o manichiura simpla si draguta.
I started with two layers of flormar 420, a really nice yellow. It is my favorite shade of yellow for the summer. After I applyed a layer of wow 315, a nice glitter of pink and white.

Am inceput cu doua straturi de flormar 420, un galben tare dragut. Este nuanta mea favorita de galben pentru vara. Dupa am aplicat un strat de wow 315, un glitter cu particule alb si roz.
 

What do you think about the combination?

Ce parere aveti despre combinatie?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu