miercuri, 31 iulie 2013

The Polishes Challenge: 11. Ugliest

So today I should present you the ugliest nail polish that you haven't seen on my blog. You can say, but how can you have nail polishes that you do not like...simple, nail polishes that you received, nail polishes that you have for a long time and your taste has changed or nail polishes that you bought because you really needed one.

Astazi trebuie sa va arat o oja urata care nu am mai prezentat-o pe blog. Va puteti intreba, dar cum sa ai oje care nu iti plac...simplu, oje pe care le-ai primit, oje care le ai de multa vreme si intre timp gusturile s-au schimbat sau oje care le-ai cumparat pentru ca in acel moment aveai nevoie si nu ai gasit altele mai frumoase.

The nail polish that I am going to show you isn't the ugliest nail polish from my collection, the one that I consider the ugliest is the one from here, I just do not like it, it is the kind of nail polishes that our mother used to use and there are a lot of people that still use them today. I do not say that the color is ugly, just that for me is the ugliest, this is my taste.

Oje pe care am sa va o arat nu este cea mai urata din colectia mea, cea care detine titlul este cea din acest post. Nu imi plac astfel de oje, sunt cele care mamele noastre obisnuiau sa le poarte si inca sunt multe persoane care le folosesc. Nu spun ca nuanta e urata, doar ca pentru mine este asa, e doar preferinta mea.
So the nail polish is l'oreal color resist nail polish, I received it and I can not remember when, but I used it today for the first time...I just do not like the color, in the light it is kind of acceptable, but in artificial light it has a little orange in it  and  it look so ugly with my skin color...all day long I kept on looking and it and didn't liked it.

Oja este l'oreal color resist nail polish, am primit-o si nu mai retin de cand o am, dar acuma e prima data cand o folosesc...pur si simplu nu imi place culoarea, in lumina naturala e cat de cat acceptabila, dar in lumina naturala are o tenta portocalie si arata asa urat cu nuanta pielii...toata ziua ma tot uitam la ea si nu imi placea ce vad.

If you like you can see my manicures from the other themes that I participated/Dacă doriți puteți vedea abordările la celelalte teme la care am participat:

1. One color   
 2. Two colors   
3. Three colors 
4. Neutral  
5. Warm  
6. Cool  
7. Oldest  
8.  Newest 9. Cheapest 
10. Most expensive 
  Do not forget to check out what the other girls did/ Nu uitați să vedeți ce au facut celelalte fete:   

*Do not forget about the international Giveaway with Bellast.com were you can win a jewelry of your choice from here.
*Nu uitati de concursul impreuna cu Kurtmann.ro, unde puteti castiga un gift card de 200 Ron de aici ,de cel impreuna cu Lavandine, unde vor fi trei castigatoare cu premii la alegere de aici si de cel impreuna cu Bellast.com  unde premiul este o bijuterie la alegere de aici.

  All the best,
  Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu