miercuri, 10 iunie 2015

My Soufeel Story

     Today we have a beautiful jewelry, that from the first moment became my favorite and without it I never go outside. I was charmed by the stories behind Pandora's bracelets for each in every person, but the prices were a little to high for me so I kept wishing. Now there I find the perfect alternative, I understand it is silver so I do not except low prices, but reasonable ones and Soufeel provides that and also a variety from where to choose.
     So I took my laptop, made myself comfortable and started looking through the website, they have the charms grouped in categories, so it is easy to see what you are interested in.


     Astazi avem o bijuterie frumoasa, care a devenit preferata mea din prima clipa si fara de care nu am iesit afara. Am fost fermecata de povestile fiecarei persoane din spatele bratarilor Pandora, dar preturile au fost un pic cam piperate pentru mine asa ca am continuat sa visez. Acum am gasit alternativa perfecta, inteleg ca sunt de argint astfel ca nu ma astept la preturi prea mici, doar la unele rezonabile si Soufeel ofera acest lucru precum si o varietate mare de unde sa alegi,
     Astfel mi-am luat laptopul, m-am facut comoda si am inceput sa ma uit pe website, unde charmurile sunt grupate pe categorii, fiind usor sa cautati ce va intereseaza.

     The package took about one month to arrive and you will receive it at customs. I really liked the care that went in packing the products. Inside the envelope there was a box with their name on it, inside it was a cute jewellery box that had the bracelet and the charms, each in a plastic bag and stoppers for the charms. Also there was a gift bag, so you can easily give it to somebody.
     I know that I do not have Pandora, but I looked at it in shops and other people and I do not find a difference in quality between them
 


     A durat in jur de o luna sa ajunga si a venit la vamal. Mi-a placut grija cu care au impachetat produsele. In plus am gasit o cutie cu Soufeel, iar inauntry era o cutie de bijuterii care continea bratara si charm-urile, fiecare impachetate intr-o punga separata si stopere pentru charmuri. De asemenea era si o punga de cadouri, astfel ca poti direct sa o faci cadou cuiva drag. 
     Stiu ca nu am Pandora, insa m-am uitat la acestea in magazine si nu vad o diferenta din perspectiva calitatii intre acestea.


     I chose a loose bracelet, I have 17cm circumference and chose the size 19. For a few charms it fits well on my hand, I have a little room, but if you want more charms I recommend a larger size. I chose not to add safety charms and I am glad, because it is really hard to open it without breaking my nails, so I doubt it will open by itself.

     Am ales o bratara lejera, am masurat 17cm circumferinta si am ales marimea 19. Pentru cateva charmuri vine bine pe mana, mai am un pic de spatiu, dar daca doriti sa adaugati mai multe charmuri recomand o marime mai mare. Am ales sa nu adaug lanturi de securitate si ma bucur, imi este greu sa o deschid fara sa imi rup unghiile, asa ca ma indoiesc ca o sa se deschisa singura.


     Now let's talk about the charms, the bracelet was easy to choose, but from the variety of charms I chose five that represent me. The first one I choose was a vintage heart pendant, that also you can wear it on a necklace. If you know me that you certainly know the favorite shape is heart and I also love vintage decorations, clothes, so this charm combines them.

     Acum sa vorbim despre charmuri, bratara a fost usor de ales, dar din varietatea de talismane am ales 5 care sa ma reprezinte. Prima data am ales o un talisman pandantiv sub forma de o inima vintage, care o puteti purta ca si colier. Daca ma cunoasteti, atunci stiti ca forma mea preferata este cea de inima si de asemenea iubesc decoratiunile, hainele vintage astfel ca acestea le reuneste perfect.

     When I was looking in the Murano Glass Charm category I found this beautiful blue charm one with little air bubbles that just scream water, ocean...When I was younger my parent told me that I was a frog because you couldn't get me out of the water when we went to the sea in vacation, so even when I was little I loved the water and that didn't change when I grew up.

     Cand ma uitam prin categoria talismanelor cu sticla de Murano am gasit acesta superba albastra cu mici bule de aer care pur si simplu striga apa, ocean, mare...Cand eram mica parintii mei ziceau ca sunt ca o broscuta deoarece nu reuseai sa ma mai scoti din apa cand mergeam la mare in vacanta, astfel de cand eram mica iubeam apa si acesta nu s-a schimbat odata ce am crescut.

      The blue rhinestone charm is actually a birthday stone for March and I am in February, but the one for my month is like a purple pink shade and my favorite color is blue so I choose this one. I am pleased of the details and how well is made with the little stones, it looks beautiful.

      Talismanul cu pietricele albastre e de fapt talisman cu piatra norocoasa a lunii Martie si eu sunt in februarie, dar cea corespunzatoare lunii mele este o nuanta de mov roz si culoarea mea preferata este albastru asa ca am ales-o pe aceasta. Sunt foarte multumita de detalii si de cat de bine sunt facute micile pietricele, arata foarte frumos.


     I love animals in general, not only cats, and I wanted a charm to illustrate that. Initially I looked at the cat charms, because I have two cats, but one was like to upset and the other one to big and when I asked my boyfriend he said to choose this one because I do not like only cats and this paw charm is perfect to say that.

     Imi plac animalele in general, nu doar pisicile, si am vrut un talisman care sa ilustreze acest lucru. Initial ma uitam la cele sub forma de pisica, pentru ca am doua pisici, dar una parea trista si alta era prea mare astfel ca l-am intrebat pe prietenul meu ce sa aleg si acesta a spus sa o aleg pe aceasta deoarece nu imi plac doar pisicile si acest talisman sugereaza asta.

      This next charm actually is a present for my boyfriend, I knew when I saw it on the website that he would love to have it. He is from Israel and this represents a good luck charm for him, he has one on his keys and one in his car, so this pendant is perfect to wear on his necklace. It is really well made and has a delicate rhinestone in the middle.

      Urmatorul talisman este de fapt cadou pentru prietenul meu, stiam de cum l-am vazut pe site ca o sa ii placa. Acesta este din Israel si talismanul este pentru noroc, are unul la chei, unul la masina, astfel ca acest pandantiv este perfect sa il poarte la colier. Este realizat foarte bine si are o pietricica micuta in mijloc.

      All the charms have the 925 silver marking and they are real silver. I was pleasantly surprised of how well they are made and how much attention to details. I am so pleased with what I received and already have in mind another order for me and also for my boyfriend, they have a few charms that he also likes.
    
     Toate talismanele au marcajul de 925 si chiar sunt din argint. Am fost placut surprinsa de cat de bine sunt realizate si de atentia pentru detalii. Sunt multumita de ce am primit si deja am in minte o alta comanda pentru mine si prietenul meu, deoarece mai sunt si alte talismane pe placul lui.
      The shipping is free for orders over 50$ and they have 365 day returns. Also they have other promotions like free ring with orders over 59$, free 925 charm with orders over 79$ and free bracelets over 99$. From time to time they have pre-sale and you can get charms with 10$.
 
     Transportul este gratuit pentru comenzii mai mgrare de 50$ si au perioada de returnare de 365 zile. De asemenea au des promotii precum inel gratuit pentru comenzi mai mari de 59$, talisman gratuit pentru sume mai mari de 79$ si bratara pentru comanda mai mare de 99$. Din cand in cand au si pre-sale-uri si puteti gasi charmuri cu 10$. 

 What do you think about my bracelet?

Ce parere aveti despre bratara mea?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu