vineri, 15 mai 2015

Favorite products lately

      I usually do not do favorite products posts, because from month to month my preferences do not change that much and I usually do products review for the ones that I really like. Lately my free time has reduced, so I thought that I do a post with the products that I used frequently and that I like.

         In mod normal nu fac postari cu produse favorite, deoarece de la luna la luna nu mi se schimba preferintele asa mult si pentru produsele care chiar imi plac fac review-uri separate. In ultima vreme timpul liber s-a redus, astfel ca m-am gandit sa fac o postare cu produsele pe care le folosesc frecvent si care imi plac.
         For my hair I have a few products that do not fail me, I like them, they do their job and if a better products doesn't appear I will not change them. For my hair, because it is greasy and has dandruff I use the shampoo for greasy dandruff hair from Nivea. I use this shampoo in combination with Wash & Go no matter which one, because combining two shampoo is the key of success for my hair. I have tried other shampoos for dandruff, but they either were to much, they dried my scalp very much or they didn't do enough.
       I use the balm and hair mask for from Complex Apicol. I received samples for review and I was so pleased that I bought the full versions and I do not regret the decision.  


      Pentru par am cateva produse care nu ma dezamagesc, isi fac treaba si daca alte produse mai bune nu apar nu le schimb. Pentru par, deoarece este gras si are matreata folosesc samponul Nivea pentru aceasta categorie. Folosesc acest sampon in combinatie cu Wash & Go indiferent de gama, deoarece in cazul meu combinarea celor doua sampoane e cheia succesului. Am incercat si alte sampoane pentru matreata, insa unele erau prea mult, uscau tare mult scalpul si altele nu curatau suficient matreata.
       Folosesc balsamul si masca de par pentru de la Complex Apicol. Am primit acum ceva vreme monstre pentru review si am fost atat de multumita incat am cumparat produsele si nu regret aceasta decizie. Puteti vedea review-ul acestora aici .

       For the nails there is no surprise, I still love the Trind products and although I use them for every manicure I still have half of the product. As nail polishes I have no preference, I like to use different colors, textures etc. As for the designs I used lately mostly Moyou Nails and BornPrettyStore stamping plates, that have great prices, designs and the quality is very good.

       Pentru unghii nu e nici o surpriza, inca iubesc produsele de la Trind si desi le folosesc de ceva timp pentru fiecare manichiura inca mai am aproximativ jumatate. Puteti vedea aici review-ul aferent. In privinta ojelor nu am o preferinta, imi place sa incerc diverse culori, texturi s.a. In privinta modelelor in ultima vreme folosesc placutele de la Moyou Nails si BornPrettyStore, care au preturi, modele bune si o calitate caruia nu am ce le reprosa.

      For the lipstick I admit I have a problem, I really love purple shades lately and I kind of bought a few. I really like the lipstick from Rimmel London Provocalips, because they really last, like from morning to evening and if you do not wipe them you still have it in the morning. Because they last so much, they dry a bit the lips, so the persons that do not like that it is not for them, but I think it is a small price for that effect.

      In ceea ce priveste rujurile recunosc ca am o problema, imi plac mult nuantele de mov in ultima vreme si am cam cumparat cateva. Imi plac la nebunie cele de la Rimmel London Provocalips, deoarece chiar rezista, de dimineata pana seara si daca nu le stergeti mai este un pic si dimineata.Deoarece rezista asa mult,usuca un pic buzele, astfel ca daca aveti problema cu asta nu sunt pentru voi, dar cred ca este un dezavantaj mic pentru efectul lor.

       In the end the product that really surprised me is the realash product for eyelash growth. I didn't expect much from this product, but now, over a moth from starting the testing I must say it really gives results. Your eyelashes take 30 days to fully grow and most of the times, because they are week they fall before they fully grow. Realash comes with a supliment of vitamins to help them grow faster and stronger. In this way your lashes look longer, because they do not fall, they look denser and are stronger.

       La sfarsit produsul care chiar m-a surprins este serul pentru cresterea genelor de la realash. Nu asteptam multe de la acest produs, dar acum, dupa mai mult de o luna de cand am inceput testarea trebuie sa zic ca ofera rezultate.
Pentru a ajunge la lungimea maxima dureaza 30 de zile pentru o geana si de cele mai multe ori, deoarece sunt slabe acestea cad inainte sa ajunga la maturitate. Realash vine cu un supliment de vitamine care ajuta genele sa creasca mai repede si mai puternice. Astfel acestea vor fi mai lungi si deoarece nu mai cad, vor fi mai dese si mai puternice.



     After a month they are indeed a little bit longer, but mostly are denser and a bit more black. What I observed is that in a month I could count with only one hand the number of eyelashes that broke and fall. Also it is easy to use, just apply it like an eyeliner in the evening after cleansing, as simple as that. I had no problems with the product, allergies or reactions. Now we will see in over a month after I finish the product the final results.

      Dupa o luna intr-adevar sunt un pic mai lungi, dar mai ales sunt mai dense si un pic mai negre. Ce am observat in acest timp este ca pot numara la o mana numarul de gene care mi-au cazut intr-o luna. De asemenea este usor de folosit, pur si simplu aplicati ca un tus, seara dupa demachiere, atat de simplu. Nu am avut probleme cu produsul, alergii sau chestii de genul. De acum vom vedea peste o luna si rezultatul final dupa terminarea tratamentului.

 What products do you like lately?

Voua ce produse va plac in ultima vreme?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu