luni, 8 decembrie 2014

Winter is here

     With little steps we are approaching to Christmas, I've already made the Christmas three, to enjoy the holiday as much as I can and started thinking about gifts. Although it snowed a bit in Iasi, it melted, but if you get a bit out of the city you will find the perfect winter landscape. When we wanted to relax we just went to a ride and played like kids in the snow. The view was to beautiful to not be immortalized in pictures.

     Cu pasi mici ne apropiem de Craciun, deja am facut Bradul de Craciun, ca sa ma bucur cat de mult pot de sarbatoare si am inceput sa ma gandesc la cadouri. Desi a nins putin in Iasi, s-a topit, insa daca iesiti cativa km din oras veti gasi peisajul perfect de iarna. Cand am vrut sa ne relaxam am mers la o plimbare si ne-am jucat ca niste copii in zapada. Privelistea era prea frumoasa ca sa nu o imortalizez in poze.

  With all the snow I thought of a blue outfit and blue make-up. The last time I wore turtleneck blouses was in highschool, but I saw them lately on Diana's blog and then there were sales at C&A I just bought a black one, just in case. Well today it was in handy, it was perfect to wear under the aztec print cardigan, so it wouldn't be cold. As for the accessories I went with blue green combination, with my newest blue necklace and green hat.

     Cu toata zapada m-am gandit la o tinuta si machiaj albastru. Ultima oara cand am purtat bluze pe gat eram in liceu, insa recent le-am vazut pe blogul Dianei si cand au fost reduceri la C&A am cumparat una pe negru, pentru a fi la indemana. Astazi a fost de ajutor, mergea perfect cu cardiganul print aztec astfel incat sa nu imi fie frig. In ceea ce priveste accesoriile am mers pe o combinatie albastru verde, cu noul meu colier albastru si palarie verde.



 Turtleneck/Maleta: C&A
Cardigan/Cardigan: Oasap(click)
Belt/Curea: Auchan
Skirt/Fusta: Pink Clove
Tights/Colanti: C&A
Shoes/Botine: Deichmann
Necklace/Colier: Oasap(click)
Hat/Palarie: HERE(click)
 
    In the end a small winter wishlist. 

      La final un wishlist mic de iarna.

Links/Linkuri:


All the best,
Anca

15 comentarii:

  1. Imi palce la nebunie peisajul. coleirul e superb si cardiganul de asemenea. Iar tu esti o frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. B-Andreia Daniela8 decembrie 2014 la 23:23

    aa ce faina e palaria <3 si machiajul imi place ....frumos si peisajul <3 zapadaaa multaaaa

    RăspundețiȘtergere
  3. o tinuta superba, iar colierul e minunat!!!
    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. plioti nicoletta manuela9 decembrie 2014 la 13:39

    imi plac si mie alegerile tale!

    RăspundețiȘtergere
  5. Serban Alexandrina9 decembrie 2014 la 15:20

    http://www.tbdress.com/product/Flat-Warm-Snow-Boots-Plus-Size-11030648.html

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.tbdress.com/product/New-Arrival-Celebrity-Style-Wool-Overcoat-10796330.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Pretty outfit! ♡
    Kisses from Http://glamupdoll.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. este superb colierul

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place imprimeul cardiganului. O palarie asemanatoare am probat in Carrefour dar pe mine nu ma avantaja. Padurea imbracata cu zapada e de vis. xo

    RăspundețiȘtergere