luni, 17 februarie 2014

Blue love

 For today I have the manicure I wore for Valentines and because I love blue, of course it is this color. I spent the holiday with my boyfriend, nothing to fancy, just enjoying each other. Today I've started school, so yey I have classes again, only one week of vacation and it just flew.

Pentru astazi am manichiura care am purtat-o de ziua indragostitilor si pentru ca imi place albastrul, bineinteles caci contine aceasta culoare. Am petrecut ziua respectiva cu prietenul meu, nimic complicat, doar ne-am bucurat de compania celuilalt. Astazi am inceput scoala, asa ca yey am ore din nou, doar o saptamana de vacanta si a zburat repede.
I used Essie 266 naughty nautical and it has good coverage, used two layers. I like that it has a large brush that covers almost all the surface of the nail and that it dries quickly.

Am folosit Essie 266 naughty nautical si are o acoperire buna, am folosit doua staturi. Imi place ca are o pensula lata care acopera aproape toata unghia si ca se usuca destul de repede.
 
 Products use/Produse folosite:

-Essie 226 Naughty Nautical
-Flormar base coat
-Nail art nail polishes : white and blue (de aici)
-Gabrini Confetti
-Gabrini White Polish
-CCn quick dry top coat(de aici)
-12 boxes of glitter(de aici)
 How did you spend Valentine's Day?What do you think about my manicure?

Voi cum ati petrecut ziua indragostitilor? Ce parere aveti de manichiura mea?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu