vineri, 16 august 2013

Lemon it with saran wrap technique

Today I am going to show a manicure using the saran wrap technique that is a part of a new collaboration,  when I see a new challenge I can not stand and not to participate. 

Astazi am sa va arat o manichiura utilizand tehnica saran wrap care face parte din o noua colaborare, cand vad noi teme nu pot sa nu particip.

As a base I used Rimmel I love lasting finish 58 Lemon Drops, it is a part of my order from 1001cosmetice.ro, more details in a another post. It covers well I think in 3 layers or you can use a white base and it smell of lemons, this  was a surprise because I didn't knew.

Ca baza am folosit Rimmel I love lasting finish 58 Lemond Drops, face parte din comanda mea de la 1001cosmetice.ro, mai multe detalii in alt post. Acopera bine in cam 3 straturi sau puteti folosi o baza alba si miroase a lamaii, asta a fost surpriza deoarece nu stiam.
Then I added some blue, Rimmel 60 sec Too cool to tango, on half of the nail using saran wrap technique. I think this combination is fresh and good for summer.

Apoi am adaugat niste albastru, Rimmel 60 sec Too cool to tango, pe jumatate din unghie folosind tehinica saran wrap. Cred ca aceasta combinatie este fresh si buna pentru vara.


*Do not forget about the international Giveaway with Bellast.com were you can win a jewelry of your choice from here.
*Nu uitati de concursul  impreuna cu Bellast.com  unde premiul este o bijuterie la alegere de aici.  


All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu